Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015

25 χρονών. (Ιούλιος 2015)

Είμαι 25 χρονών σε μια χώρα όμορφη και χαρούμενη. Με όμορφο ήλιο, δέντρα, φύση.
Δουλεύω, είμαι νηπιαγωγός σε έναν ιδιωτικό σταθμό. Σε ένα σχολείο με στοιβαγμένες ανθρώπινες ζωές με ένα μισθό αηδιαστικό. Είμαι 25 χρονών και δε φανταζόμουν έτσι τη ζωή μου όταν ήμουν 15.
Είμαι 25 και πρέπει να δουλεύω 9,5 ώρες για 70€ επιπλέον. Πρέπει να υπογράφω ψέματα στο ΙΚΑ για δώρα που δε παίρνω και μισθούς που ούτε με το κιάλι δε πλησιάζω. Πρέπει να λέω ευχαριστώ και να έχω ένα αφεντικό που με αποθαρρύνει και με κλέβει όσο περισσότερο μπορεί. Δε πρέπει να πάρω άδεια ούτε να αρρωστήσω. Το θετικό; Νοικιάζω το δικό μου διαμέρισμα και ίσα ίσα τα βγάζω πέρα χωρίς βοήθεια. Και εάν δε θες να συνεργαστείς είτε θα πλαστογραφήσουν την υπογραφή σου είτε θα βρουν αντικαταστάτη. Όλα αυτά χάριν της "κρίσης" που το αφεντικό μου βιώνει αγοράζοντας καινούργιο iphone και αμάξι.

Είμαι 25 χρονών και ονειρεύτηκα μια άλλη ζωή κάποτε. Την θέλω!


ΕΜ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου